iCAR, V23 ile elektrik çağına yeni bir ekosistem sunuyor

Chery’nin SmartMi Tech ile gerçekleştirdiği internet merkezli felsefesinin sinerjisinden doğan markası iCAR, ilk modeli olan V23 ile elektrikli araç çağına yepyeni bir soluk getirmeye hazırlanıyor.

iCAR, V23 ile elektrik çağına yeni bir ekosistem sunuyor

Chery’nin teknolojik uzmanlığı ile SmartMi Tech’in internet merkezli felsefesinin sinerjisinden doğan iCAR, OMODA ve JAECOO markaları gibi kendine özgü yenilikçi bir DNA’ya sahip. Bir yandan, Chery’nin ürün kalitesinde kendini gösteren ve sürekli olarak inovasyonla geliştirilen teknolojik yoğun güç; diğer yandan, ideolojik bir öz taşıyan kültürel bir yumuşak güç de barındırıyor.

V23 sıradan bir otomobil değil, çok daha fazlasını bünyesinde barındırıyor. Tamponlar, iç döşemeler ve bilgi-eğlence temaları gibi bileşenler özgürce yeniden yapılandırılabiliyor. Böylece mobil bir "yaratıcı platform" görevi de görüyor. Fabrika standardında arayüzler, 100'ün üzerinde ilave aksesuar ve yenilikçi üçüncü taraf şirketlerle yapılan ortaklıklar dinamik bir ekosistem oluşturuyor. Seyahat amaçlı modifikasyon kitlerinden mat yeşil kaplamalara ve arazi tipi AT lastik setlerine kadar, profesyonel modifikasyonlar "sadece meraklılara özel" olmaktan çıkıyor ve halkın erişebildiği bir tüketici seçeneği haline geliyor. iCAR, iş birliğine dayalı ekosistem üzerinden otomotiv sektöründeki geleneksel engelleri ortadan kaldırarak, "oyun alanını" rekabetçi bir atılım olarak kullanıyor. Kullanıcı odaklı bu yaklaşım, “bin kullanıcı için bin araç” anlayışına yeni bir yaklaşım getiriyor. Marka, kişiselleştirme ve işlevsellik konusundaki ikili talebi karşılamak üzere kapsamlı modifikasyonlar ve dış mekan ekipmanları dâhil kapsamlı bir servis sistemi kurmayı planlıyor.

iCAR, estetik tasarımı ve teknolojik inceliği ustalıkla bir araya getirerek retro-klasik öğeleri avangard trendlerle buluşturuyor. Bu stratejik birleşme, zamanın ötesinde, zamansız, ikonik modeller yaratırken ürün kategorilerinde sürekli yeniliği teşvik ediyor. iCAR, başarılı ürünler geliştirmeye önem veriyor ve müşteri öngörülerini yorumlama, ürün tanımlarını optimize etme, çevrimiçi trafik edinme ve maliyet etkinliği alanlarındaki yeteneklerini sürekli olarak geliştiriyor. Şirket, araç geliştirme sürecine duygusal etkiyi yerleştirerek, internet tabanlı bir felsefeyi geleneksel üretim uzmanlığıyla birleştiren bir otomotiv girişimine hızla dönüştü. 

Bilindiği üzere iCAR'ın ürün yelpazesinde, off-road becerileri, teknik odaklı tasarımlar ve türler arası morfolojik konseptler de dahil olmak üzere çeşitli tasarımlara sahip hem batarya elektrikli araçlar (BEV'ler) hem de uzun menzilli elektrikli araçlar (REEV'ler) yer alıyor. iCAR, üç yıl içinde küresel varlığını 100'ün üzerinde ülkeye yaymayı ve dünya genelinde 2 binin üzerinde uzmandan oluşan bir ağ kurmayı planlıyor.

  Hibya Haber Ajansı